Onsdag

Precis ätit frukost och druckit upp mitt morgonkaffe, ska nu ta mig en celsius och hoppa i träningskläder. Mot gymmet är planen idag, köra igenom lite rygg&axlar, kommer knaka utav bara helvete i ryggen på mig. Som vanligt när jag inte tränat på några veckor. Onsdag, lilllördag, dagishämtaronsdag. Träna och hämta på dagis, antagligen titta igenom senaste Walking Dead avsnittet också, saknar att plugga lite smått men jag har ju den där körkortsteorin och sen en liten tanke om att sätta mig vid pianot igen och faktiskt lära mig någonting.

Igår fixades det fransar hos duktiga Susanne! Kanonnöjd, så skönt att slippa kladda på den där mascaran dag ut och dag in. Jag har mer eller mindre osynliga fransar naturligt då detta var ett riktigt lyft för mig, sjukt nöjd! Fick mitt slutbetyg för kursen Samhällskunskap 1b igår också, skrivit C rakt igenom så det var där jag landade. Alltså ni fattar inte vilken ångest jag haft över dessa ämnen jag sket i under gymnasiet och att det går bra nu betyder så extremt mycket för lilla mig, mamma sa skämtsamt "Du borde ju kört hela gymnasiet på komvux". Det borde jag kanske ha gjort också, skämt åsido det var de bästa tre åren i mitt liv hittills om man bortser från det teoretiska.
Det här med frukost, det gillar jag. 

Långa fina fransar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning