No pants are the best pants

Dagens dilemma handlade om huruvida jag orkade ta på mig byxor eller inte, oklart hur det slutade. Hur som helst så är jag inte frisk än, lever på sötsaker och tittar på serier. Varierade mig faktiskt och traskade ner till Gabriel för att titta på film, traskade sedan upp igen och tittade på en till med föräldrarna, produktivitet kallas det! Annars var jag en kort sväng i Kista med pappa i förmiddags och införskaffade ett par vinterstövlar, traskar ju runt i klänning dessa kalla årstider så gör allt för att hålla mig lite varmare. Sen råkar de vara förträffligt snygga också, jag erkänner att jag kanske har ett litet shoppingproblem men det kan jag ta tag i en annan dag.
Byxor är överskattat.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning