Nytänk

Petat i mig frukost och en himla massa koffein, börjat plugga lite inför slutprovet på fredag och det känns väldigt bra med kunskaperna för en gångs skull. Utöver det ska jag snart hoppa på cykeln och ta mig till Grimsta för träning. Nej jag ska inte till gymmet, börjat tröttna smått på gymmet, på att stå och lyfta vikter dag ut och dag in med samma övningar hela tiden. Visst att jag varierar vissa övningar, vikt och reps för att få ut så mycket som möjligt utav det men nu behöver jag något nytt. Min plan är att springa 2 km varvet och därefter köra igenom överkroppen riktigt ordentligt, springa varvet igen och dra igenom benen och sen cykla hem. Vi får se hur det känns sen, ska köra på denna typ av träning utomhus ett tag nu tror jag, är verkligen supermotiverad och glad att slippa lyfta vikter på gymmet ett tag. Möjligt att jag efter ett jobbpass på gymmet kör ett styrkepass när jag ändå är där, vi får se men för tillfället vill jag vara ute så mycket som möjligt och gärna lera ner mig lite.

Så länge jag tränar ordentligt och tycker att det är roligt så är allt frid och fröjd!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning