Novembers mål.

Hemkommen efter en springtur, gym och lunch i Sundbyberg med Simon. En riktig träningsdag blir det av denna tisdag, himla skönt! Ska läsa igenom andra delen av det sista området i samhällskunskapen idag, träffa Matilda en sväng och sedan åka till gymmet för provjobb och arbetsintervju för barnpassningen men det känns rätt säkrat det jobbet. Jobba på gymmet med barn, vilken dröm!

Styrketräningen idag var bröst&triceps, har ett mål för November att komma igång med att träna triceps och köra lite mer bröst än vad jag gör i dagsläget men mina triceps är tamefan katastrof. För ett år sedan när jag fick mitt första pass av Sofia(PT) så körde jag med 4 kg hantlar på både tri- och biceps(nu har jag givetvis ökat). För ett halvår sedan slutade jag köra isolerat biceps&triceps av någon anledning men biceps har kämpat i andra övningar och är lika starka som jag lämnade dem men triceps är ju pinsamma. Träningsvärken imorgon kommer vara sjuk, men det är bara att bita ihop även om jag avskyr att träna triceps, verkligen avskyr. Usch, nu kör vi.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning