Duktiga jag.

Inskickat och klart, knappt så att jag kan stava längre. Trött och seg, denna helg har blivit en ligga i sängen och variera med att plugga, titta på serier och käka godis, bullar och glass. Nu är jag klar med det sista momentet så nu är det slutprov på fredag som gäller, håller tummarna för mig. Duktiga jag har dessutom ansökt om kurser till våren, heltid när det gäller dem också och det kommer att bli tufft men värt det. En månad har jag ledigt i studieväg till våren, dröm skulle vara att resa den månaden så nu är det att spara pengar som en dåre som gäller. Om inte annat till sommaren och hösten då jag faktiskt är ledig och klar med studierna om saker och ting går som de ska.

Godnatt fina du!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning