Kaffeknarkar

Kaffeknarkar, ska göra mig en bra frukost strax och därefter gå till gymmet och ha ihjäl mina ben lite smått. Annars ska jag studera idag, krypa upp i soffan med läroboken, göra provet och börja med uppdraget sen ska jag hämta på dagis också.

Ska nämna att jag fick jobbet i barnpassningen på gymmet! Har fasta tider varannan helg(sen kan det variera). Att ha fasta tider betyder att mitt gymkort fryses, alltså att det inte dras några pengar från kontot och jag får gymma hur mycket jag vill. Nu stannar jag nog på Forma ett bra tag till.

Sovit som en gud inatt, har en sån där värmefilt under lakanet(lätt pensionärs varning) men himmel och pannkaka vad den är underbar! Jag som vill ha det så kallt som möjligast går i rummet när jag sover men alltid klagar på att jag fryser. Nu har jag den där filten igång på lättaste värmen hela natten och det är så fruktansvärt gosigt. Guldvärt att ha den, extrem mysvarning på det.
Kaffeknarkar

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning