Back on track, typ.

En torsdag, har aldrig gillat torsdagar. Haft en sån sjuk hostattack inatt, trodde denna hosta var över men det var vila som gällde idag var min tanke. Pallrade mig upp till åkis för klippning av mitt extremt slitna hår så nu är jag riktigt decemberfin! Köpte svindyr oxfilé till lunch också, så extremt himla gott, bästa lunchen på länge. Innan jag åt den där fantastiska lunchen tyckte min kropp inte om att sitta still så löparskorna åkte på och jag mötte upp Tomas för en runda. Dum idé Moa. Efter ca 2,5 km började min lungor ge sig, rosslade, värkte och höll på så vi fick helt enkelt gå sista kilometerna, halvbittert.

Glad tjej innan lungorna gav upp

Himla fint var det så jag ska inte klaga.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning