London bokat!

En planerad rymning som vi faktiskt klickade hem biljetterna till igår, inte ofta en resa vi pratar om blir av. Men nu tar jag och min Matilda semester och julgosar i London ett par dagar i December. Jag var i London med Mamma sportlovet i tvåan och blev tvärkär i staden, sagt att jag ska åka tillbaka sedan dess, prat om att flytta dit i ett halvår och så men vi får se vad som blir av. 

Det är dit vi ska


Idag förmiddagsmyser jag med mor min, ska strax ta en promenad och därefter luncha. Måste in till banken därefter då mitt kort lagt av och det inte funkar att beställa ett nytt? Snacka frustration. Ska möjligt till gymmet också, inte sovit många timmar då jag läste ut deckaren inatt, det gick inte att släppa boken när jag kommit in på de sista 200 sidorna. Annars hämtar jag barnet, gör fredagsmiddag och myser. Jobbar från 09.00 ute i Kalhäll imorgon så det lär bli en lugn fredagkväll. När ska jag få dansa egentligen?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning