Babbel om mobilskal.

Hej jag heter Moa och är fantastisk på att bränna pengar. Beställt nya telefonen(sen födelsedagspresent av föräldrarna) och bytt abonnemang, paranoid som jag är kommer jag inte röra telefonen innan den är klädd i ordentligt skärmskydd och skal så det kan hända att jag klickat hem några ordentliga sådana. Saknat att ha plånboksskal i vardagen, blir galen på min stora plånbok som inte för fem öre får plats i fickan så det blev ett stilrent plånboksskal i läder. Blev faktiskt en ny plånbok också, skäms lite smått men främst till utgångar då den är designad för att mobilen ska få plats med allt annat viktigt, den har dessutom ett vristband. Efter en utekväll i somras när jag tappade telefonen med alla kort så måste jag ha ett vristband. Sen blev det ett vanligt skal med björkmotiv bara för att jag kunde och för att jag ville ha det.  Nej nog om mobilskal, det blev en Iphone 5s för övrigt om du inte klurat ut det redan.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning