Första advent 2014

Första advent år 2014, vad kan man tänkas hitta på då? Startade dagen på Ica med föräldrarna och inhandlade såna där förbruknings varor för håret, mitt hår som börjar bli långt och jäkla tjockt kräver en del skötsel för att det ska hålla sig fint. Sen finns det ju böcker på Ica, tre stycken åkte med hem... En till mor, en till oss båda och en till mig. Deckare och spänning är riktigt härlig adventsläsning så det blev att krypa upp i min kuddhög och påbörja boken med några koppar kaffe till sällskap. Löparskorna åkte på när jag fått i mig lite för mycket koffein och benen körde på bra i 6,7 km, andningen fixade jag fint också och fick till en riktigt grym slutspurt upp för trappa och backe, kändes underbart.

Har också satt upp träningsmål fram till dagen innan julafton, det blir riktig hårdträning fram till jul nu och jag känner mig så otroligt energifull och motiverad! Det blir löpning, utegym, simning och de vanliga styrkepassen på gymmet. Träning varje dag fram till Londonresan då det blir en tre- dagars paus, därefter fullt ös igen. December come at me bro!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning