Onsdag

Gårdagskvällen, hämtade barnet, lagade middag och tittade sen på film och överkonsumerade te. Förkylningstider vänner, ingen träning för mig och jobb på gymmet ikväll, kul. Verkligen. Annars då? Jag lär ta en lång promenad och rensa mitt huvud lite, mycket välbehövligt med mycket som gnager. Ska dessutom åka ut till Solna och polisen för att hämta mitt pass så att jag kan fly landet om jag vill och sen förbi gamla skolan och hämta ut mina betyg, nej jag har inte hämtat dem än(haft dryga 6 månader på mig).

Har för övrigt sån där skön träningsvärk från gårdagen! Härligt värre, inte sådär så att jag inte kan röra mig men alldeles lagom så att det känns men inte blir ett problem eller hur jag nu ska uttrycka det. Nej nu ska jag traska ner och dra på mig ordentliga kläder och bege mig iväg och hämta det jäkla  passet, plugga på tunnelbanan ska jag iallafall så att jag får något produktivt gjort.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning