Dagens läge.

Vad hände med dagen? Läste igenom allt som skulle läsas igenom och stack sedan till gymmet efter att ha bestämt med Simon att springa imorgon istället. Gymmet gick så bra så, blev ett kortare pass men väldigt intensivt. Har därefter pimplat kaffe med Matilda och planerat en rymning, därefter har jag i stort sett tagit en kort promenad själv och en lite längre med Gabriel, fantastiskt rolig dag jag haft. Inte fått de studier som skulle vara klara klart än så får sitta någon timme till, sen blir det Walking dead!

Tror jag tagit beslutet att inte åka till alperna om 25 dagar, dels för att jag känner att folket inte kommer passa mig och dels för att jag vill spara pengarna till en annan eventuell skidresa med vännerna. Pengar som räcker till minst en rymning och en ordentlig påhälsning till Gabriel uppe i Åre känner jag att jag inte vill lägga på något jag tappat suget och motivationen till, det är pengar jag vill lägga på något annat som känns viktigare i dagens läge.
Hej bloggis! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning