Halloween #1

Gårdagens utstyrsel blev rätt bra, död Jokerdocka är avcheckat. Gårdagens är nog den ballare av "kostymerna" i helgen så jag får helt enkelt överträffa mig själv ikväll så det blir bra det med. Sminket höll sig hela kvällen, utöver läpparna då men det ska man inte förvänta sig. Så tips från coachen: Det låter lite off men spraya ansiktet med hårspray när du sminkat färdigt, allt håller så himla mycket bättre då.

Idag då? Gymmet!!! Viljan finns att ge sig ut på en kort joggingtur också men det vill inte vädret. Innan jag går till gymmet får det gärna sluta regna också eftersom jag faktiskt går till gymmet dryga två km. Dessförinnan myser jag med Matilda och pimplar kaffe och kanske får krypa upp med min nya deckare, perfekt deckarväder!


RockerVanna, The Jokerdoll och Mr Green. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning