Friday, Friday

Tjockisfredag, fick hem alla skal och mobiltillbehör i brevlådan idag och mobilen fanns att hämta på ica när jag skulle gå hemifrån och bege mig till skolan(inne i stan). Svängde förbi ica och spenderade hela resan fipplandes med nya telefonen. Sim-kortet fungerar inte än men alla nödvändiga appar är installerade och Wifi uppkopplat så jag klarar mig. Det är verkligen en otrolig skillnad, måste vänja mig vid att ha en hem-knapp igen, levt utan i sex månader.

Väl hemma efter två timmars provskrivning förväntar jag mig att det ska finnas fredagsrester, fredagsrester är det bästa som finns och det finns alltid. Uppenbarligen inte längre, trodde det var ett skämt när mamma sa att det inte fanns mat, dags att växa upp Moa. Himla tur att pappa sätter pizzapengar i handen på mig, bra fredagsmiddag med calzone må jag säga.

Är ruggigt sugen på en riktigt fet utekväll men jag ska med 11åringen på lördagsskola imorgon förmiddag och har inte mycket annat till val än att se vårdad och pigg ut så kvällen lär avslutas snart efter lite serietittande, får ta igen det någon annan dag.
Alltså egobildskameran!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning