Om 16 dagar

Idag är dagen då jag skulle sticka till alperna, så blev det inte eftersom jag sitter hemma framför datorn och småspanar lite på Londonresan som jag och Matilda åker iväg på om 16 dagar. Jag kan inte vara mer taggad! Denna fredag är inget planerat, ska nog traska en sväng då jag verkligen bör vila i träningsväg. Ska ta mig en löprunda i helgen och på söndag är det Zumba som är planen så träna ska jag så fort denna förkylning gett sig lite till varav vilofredag.

Igårkväll fanns tanken och motivationen till att julstäda nedervåningen samt sätta upp alla ljusstakar och stjärnor, den tanken finns kvar men motivationen är helt bortblåst. Vi får helt enkelt se vad jag gör av dagen, så otagg på att hänga i soffan även om min kropp säger åt mig att görat. Måste tagga ner lite.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning