Tolfte i fjärde tvåtusenfjorton

Nu är rummet tomt på allt som faktiskt gjort det till MITT rum, känns lite tomt och känslan att jag skulle flytta hemifrån kom när jag plockade ner alla foton, böcker och minnen i flyttkartongen. Flytta ska jag ju inte, vet inte varför känslan kom, jag ska ju bara måla om lite grann.
Drog igång ett riktigt städparty med hög musik och städdans, när jag städat i två timmar gav jag mig faktiskt ut och sprang 4 km, gick rakt åt helvete men det är inte så konstigt med värk i benen och på tok för lite sömn. Aja, rätt nöjd med det jag åstadkommit idag ändå, det sista som ska göras är att sätta mig ner och deklarera, vuxenpoäng!
Min flyttkartong med böcker, foton och minnen. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning