Pil och båge

Denna dag har varit lång, åkte in till överbyn och handlade sill och godis, pluggade, sköt lite båge, tränade och promenerade till kyrkogården och tillbaka med mamma. Var riktigt kul att skjuta faktiskt, har knappt hållit i en pilbåge sedan jag var 7 kanske? Och då var det en mer "leksaks" båge som gällde. Så nu fick pappa instruera mig ordentligt och det gick faktiskt bättre än förväntat! Vill verkligen lära mig skjuta på riktigt, så nu har jag något att göra i sommar när/om jag är på landet.
Träningen gick relativt bra, jag hade dock inte tänkt på att mina handleder är så svaga att de börjar dunka efter tio armhävningar så de tog en hel del stryk, men "What does´nt kill you makes you stronger".


Sikta och skjut!

Chillaxar på altanen efter en lång dag

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning