5 olika löp-appar

Oj så gott jag sovit inatt, över 8 timmar lyckades jag klämma in vilket tyvärr resulterade i att jag missade mitt styrkepass men det är faktiskt mer värt att få vara utvilad för en gångs skull så jag kan köra på som vanligt sen, kanske tar en springrunda ikväll istället.
Sitter nu med mitt kaffe och är proppmätt efter en riktigt ordentlig frukost, ska få i mig lite kyckling innan det är dags att åka till jobbet också, namnam.
Insåg igår hur många träningsappar jag har, tror jag har 5 olika löpappar, en HIIT, en 10-20-30(kortintervallsträning), vanliga Runkeeper, Zombies RUN (Intervall i ett "spel"), Easy 10 K(för förbättrad tid på milen), ja det var några stycken men jag utnyttjar dem faktiskt någorlunda allihop.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning