Sommarhus

Gårdagen spenderades i en bil och sedan framför en brasa i det kalla huset som nu ska rustas upp inför sommarhalvåret, det är verkligen en lyx med sommarhus och trots att det är en sådan självklarhet för många så har jag börjat fundera hur vanligt det egentligen är att äga två hus? Majoriteten av mina vänner har en sommarstuga, kanske bara är en slump att det blivit så? Hur som helst uppskattar jag det jag har, för inatt har jag sovit som en prinsessa för första gången på länge. Träning och lantliv, finns ingen bättre terapi.

Idag blir det en löprunda och studier är planen, införskaffade en efterlängtad knallrosa löparjacka när vi ändå var i överbyn eftersom att det blåser som sjutton här ute och jag vill kunna springa av mig rastlösheten som kommer av uppsatsskrivande.
Fem timmar i bil #rastlöstjej

Mysbrasa

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning