Sova, äta eller träna? Hjälp.

Tid existerar inte, det är inte bra när jag väljer mellan att hinna träna eller hinna äta och tränar jag måste det hinnas duscha och om jag äter så hinns det med att söka de där jobben till sommaren, prioriteringar är det som gäller. Ikväll blev det mat och jobbsökning, ska på bio och se Noah senare och efter dagens jobb så måste jag ta en dusch, fy fa-an vad lökigt det blev idag!
Jag var så himla taggad på träning, först försova sig (med rätt gott samvete ändå), äta en riktigt rejäl frulle och sen åka till jobbet i Enskede, komma hem lagom till middagen och nu har jag sökt litt jobb och ska hoppa in i duschen innan  det är dax att åka till Vällingby och bio, slutsatsen är nog att jag inte får försova mig något mer och att jag går upp när jag sagt att jag ska för att få den där förmiddagen som är så nedrans viktig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning