Överskattat

Så var det måndag igen, gårdagen spenderades i fosterställning på grund av magsmärtor men idag är jag på fötter igen. Springer ju på måndagmornar, eftersom att jag inte åt igår så fanns absolut ingen energi alls i kroppen så efter två km funkade varken lungor eller ben längre, pollenallergiker så det räcker och blir över också så tills första pollenchocken lagt sig får jag springa i regn endast.

Lördagkväll var hos Gabriel med lite härligt folk och det bakades de bästa bullarna jag gjort, enda bilden som jag tagit på två dagar?! Aja, lite stressad och trött men det tar jag igen.

Valborg då, vad ska man göra? Tycker helt ärligt att det är smått överskattat, förra året satt vi hemma hos mig, tog en promenad och tittade på brasan och därefter satt vi och käkade kladdkaka, chokladbollar och glass hela kvällen (tittade tillbaka i mitt fina bloggarkiv), varför inte lixom? Nej men det är ju mösspåtagning då också, lite tagg är man ju men själva valborg rådissar jag. Så jävla överhypat.
Inte att klaga på alls.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning