Syndsöndag och produktiva måndag

Gårdagen blev lite(läs: mycket) onyttig, jag och Matilda köpte allt som gick att köpa och tittade sen på film. Men det var mysigt och glass, godis och vaniljhjärtan/munkar är fruktansvärt gott.
Har träningsvärk i bröst, övrerygg och ben idag ifrån gårdagens styrkepass. Ska till gymmet idag innan lunch och sedan ska jag dit igen ikväll och köra ett Afrohouse pass bara för att det är så himla roligt! Det är viktigt att hitta en träningsform du verkligen tycker om, som danspassen för mig som jag numera går på för nöjes skull, du ska inte sitta nere i gymmet med vikterna om du tycker att det är brutaltråkigt, sorry.
Annars är det målning som gäller idag, så dagsschemat(socialt liv, vad är det?) ser ut såhär:
Frukost
Måla
Gym
Lunch
Måla
Plugga
Mellis
Gym/AfHO
MIDDAG
Plugga!
Syndsöndag

Min älskade lilla vän!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning