Efterlängtade dubbelpass

Godmorgon! Benen värker fortfarande mer än vad jag är van vid med det får gå ändå. Idag får jag äntligen köra mina efterlängtade dubbelpass på gymmet, för jag är ju ledig idag för första gången på väldigt länge, och det ska utnyttjas! Sitter och avnjuter mitt kaffe och ska strax hoppa i träningskläder och bege mig, sedan blir det lunch och därefter måla måla måla. Ska försöka komma ihåg att fota ordentligt med systemisen i rummet sen också, glömt bort att fotografera numera vilket är lite synd men det ska tas upp igen nu under lovet sätter jag som mål.

Lördagar brukar vara en av de mest ångestfyllda dagarna på veckan, på grund av att jag inte hinner med mina måsten för helgen innan måndag då hela söndagen gått bort på jobb och de timmar jag är hemma är jag så stressad och slut att jag inte kan studera. Lördagar brukar vara jobbiga, även gårdagens lördag var väldigt jobbig, kroppen hade inte förstått att jag faktiskt är ledig idag, att det inte är några måsten tills på måndag för att jag har påsklov. Påsklov, dags att slappna av lite grann.
Tjingeling!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning