Sommar i april

Sommartider hej hej sommartider! Dagen började med frukost och långpromenad, vilofredag men en morgonprommis skadar aldrig. Därefter blev det seriemys och lunch innan det bar iväg till skolan och få reda på (som vanligt på fredagar) att min enda lektion är inställd så vi åkte och köpte glass istället.
Hem kom jag ju inte förrän nu då jag åkte till Barkarby för att möta upp pappa så vi kunde åka och köpa det sista till mitt rum, något att sitta på med förvaring och ett nattduksbord.
Rummet är inte riktigt helt klart än, gamla byrån ska lyftas ut och väggarna ska prydas men på söndag lär jag ha någon tid till det.

Imorgon är det en tidigare lördag än vanligt, ska vara i Stäket vid 08:00 för arbetsintervju, tjiho! Därefter direkt till jobbet och sedan hem till studierna, socialt liv undrar jag än en gång vad det är för något?

Celcius i sommarsolen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning