Frukost efter lunchtid

Godmorgon, försov mig så hårt idag då mitt larm inte ringde som det skulle eller så sov jag mig bara igenom det jag vet inte. Nu har jag i varje fall fått i mig lite kaffe så energin till att göra frukost kom tillslut, mums!
Sen blir det att åka in till Vällingby och möta upp Matilda för lite shopping till kvällen, främst smink för min del då det är mitt fokus ikväll, älskart! Kommer lägga upp bilder på det sen, hoppas att jag lyckas med min vision bara.
Tanken att dra ett Booty&Core pass har slagit mig, skulle vara så himla skönt att köra lite styrka idag var ju ett tag sen men min rygg gör ont igen så känns det bättre vi fem så är det full rulle som gäller, allmänt taggad på allt just nu.
Favoritfrukosten, gröt med ett halvt äpple i bitar, te, och andra äppelhalvan i skivor bredvid, namnam. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning