En tur och en springtur

En riktigt härlig tur blev det, frös knappt något och jag brukar frysa nästan precis hela tiden när vi är ute. Sov under bar himmel i min dundervarma dunsovsäck så frös gjorde jag ej under natten heller, helt ultimat. Vaknade dock till några gånger med ont i magen och nästäppa, en av de gångerna var det mitt under soluppgången och jag har aldrig varit gladare över magont och nästäppa, fick tyvärr inga bilder på det då orken att fiska fram telefonen verkligen inte fanns eller kom på tanke.

Dagen har spenderats med redovisningar och oppositioner, jag hoppas verkligen att redovisningen gick bra för jag stod verkligen och babblade i en timme kändes det som, talkorten tog ALDRIG slut! Var så bitter idag så hälften vore nog, lite lite sömn och stress över allt tog över mitt humör så väl hemma blev det 7 km löpning, det kändes bra och brännan kommer som den ska, inte hur bra som helst med träningslinnesbränna men brun blir jag och fort går det.

















Taggad på att springa!
Nu blir det avslutning med onsdagsgruppen på knatteskutt och sedan bär det iväg på bäversafari om vi lyckas hinna dit, hinner vi blir det sen middag ikväll, älskar att bli totalt slutkörd direkt efter ledighet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning