Måndagsmys

Fick snapen "Film i din bäddsoffa snälla", svarar givetvis "Kom då", fem minuter senare kommer smset, "Påväg till dig nuu". Jag har världens finaste vän, måndagsmys är rätt nödvändigt vill jag påstå.
Så min trötta kväll spenderades med en kopp te, Matilda och romantikfilm, inte helt fel men jag missade mina inplanerade 45 minuters studier som skulle varit rätt välbehövda.

Planen var att träna nu på morgonen men ska sätta mig och titta på samhällskunskapen och ta igen den studietid jag missade igår kväll, åker direkt till gymmet efter skolan istället och kör gärnet. Saknar konstigt nog mina vanor med att vakna av mig själv vid 07:00, nu höll jag på och dö när larmet ringde 08:30 trots ordentligt med sömn och nu känns huvudet sådär segt. Dags att tvinga tillbaka de där tidiga vanorna igen för då fick jag ut så himla mycket utav dagen och sen kunde jag sova på nätterna också, hur bra som helst.
Kärlek till måndagsmys!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning