Sommaren 2014

De viktiga uppläggbara bilderna åker upp från denna sommar som varit helt fantastisk, kan inte önska så mycket mer. Det är endast bilder från kameran, otaggad på att lägga upp halvsunkiga mobilbilder och då skulle dessutom det bli alldeles för många!
Till att börja med så tog jag studenten

Några dagar därpå tatuerade jag mig

Sedan firade jag midsommar med min fina underbara familj

Det var mycket promenader och té med Gabriel i början på sommarn

Åkte med Gabriels familj till Motala några dagar

Umgicks sedan med föräldrarna några dagar i sommarhuset vårt

Det var en glad Vm-Final

Packade väskorna med denna brud

Vi åkte till Gotland och hade jävligt kul!

Bada har vi gjort mycket

Hängde en kväll på Söder med dessa två favoriter

Min fina fyllde 20 så 20 röda rosor fick det bli

Paddla, bada, busa

Min vän Joline kom upp från Skåne en sväng

Vi hängde i Motala och hade hattfest

Och badade i det svinkalla vattnet lite

Åkte till Gränna och shoppade polkagrisar

Och nu jobbar jag heltid och är himla nöjd med mitt liv! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning