Måndag

Måndag mannar! Började 07:30 och var bombsäker på att jag skulle ha frukosten... Självfallet ska jag öppna ute och har därmed inte ätit någon frukost. Givetvis hade vi sen lunch idag så min kropp som är van vid en rätt bra proteinrik frukost höll ju på att tuppa av. Slutade som tur är så tidigt som 15:30 vilket ledde till att jag vid 16:30 var så hungrig att jag åt middag. Det är svårt att äta ordentligt på jobbet så jag försöker mest peta i mig så mycket det bara går men det blir sällan tillräckligt. Nej nu ska jag ta mig en promenad med musik i öronen och lite egentid, inte haft ordentligt med det på senaste tiden så nu tänker jag ta vara på den här tiden.

Imorgon börjar jag 07:15, vem kom på den iden egentligen? Slutar tyvärr inte därefter vilket betyder en långdag. Tänker varva ner ordentligt ikväll och bara ta det lugnt så jag sover riktigt länge trots att jag ska upp alldeles för tidigt för min smak och faktiskt äta frukost så att jag överlever dagen.
Hänger på golvet, rätt sleten. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning