Dig gillar jag

Söndagshäng i uterummet med brasa, te, choklad och glass. Underskattat sånt här spontanhäng. Fint med vänner man kan lita på, bolla idéer och så. Körkortet skulle ju sitta fint på tal om Olivia som kirrade sitt i somras och bara kan rulla hit istället för att krångla runt i kommunaltrafiken som tar en sån underbar tid. På tal om körkort så övningskörde jag idag och har nu kommit ut i trafiken ordentligt, läste teori när jag kom hem så det känns riktigt positivt. Planerar att körkortet finns runt årsskiftet faktiskt, man måste ju ha ett mål. Nu är det dock dags att hoppa in i duschen och sedan mysa med en bok och John Blund, börjar först 08:30 imorgon så jag kan sova ut rätt ordentligt. Det fanns en tanke att gå upp tidigt för en morgonpromenad men när jag tittade på YR så spred sig ett litet leende på mina läppar då det ska spöregna och jag ligga kvar i sängen. Sov sött vänner
Mysbild snodd av Olivia

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning