A little party never killed nobody

Sovit i max 45 minuter, jävla naturligt inbyggda väckarklocka och morgonpigga tjej! Efter en natt på Marquise med ett himla härligt gäng så käkades det glass i mängder på McDonalds, är seriöst fortfarande mätt. Kom hem runt 06 dödstrött men kunde jag sova? Nej. Rutiner kallas det visst och jag har gått och blivit en morgonmänniska. Jag har alltså tittat på Big bang theory och hoppats på att sova sedan jag kröp ner under alla mina duntäcken 06 imorse, jag är svintrött!

Idag då? Ska få i mig en kopp kaffe och sen ska jag nog gå en sväng med lite musik i öronen för att kicka igång kroppen lite, ingen träning än men imorgon då kör jag igång igen. Fruktansvärt taggad!

På tal om absolut ingenting så såg jag när jag vaknade en bild på Instagram som en gammal vän lagt upp där hon och hennes hjärtevän byggt en egen natthimmel och myst till det riktigt ordentligt. Jag skulle ta en sån kväll framför en utekväll i vilket läge som helst, tycker att det är rätt fantastiskt att somliga faktiskt gör sånt, att det inte bara är på film. (Romantikern Moa kravlar sig fram!)

Do you want to come over and build a fort, eat pizza, cuddle and watch all my VHS tapes with me?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning