Helg

Igår var det datenight, blommor, vin, choklad, mysig musik, mysig omgivning, macrons och Matilda. Trots sjukdom fixade jag ihop lite mys och kvällen avslutades med filmen Divergent som jag fortfarande inte riktigt bestämt vad jag tycker om. Idag då? Fortsätter att knapra alvedon, mår inte topp men jag är på bättringsvägen, kanske träffa Gabriel en sväng då han verkar rätt uttråkad eller bara krypa upp och mysa med en kopp kaffe till och boken. 

När jag får in rutinen men nöjesläsningen så börjar längtan till att bara sitta och läsa också komma men jag måste mer eller mindre tvinga mig själv till att läsa första veckan innan viljan finns. Älskar känslan när jag faktiskt bara vill krypa upp i en stol på balkongen och sträckläsa, mys! 

En av de små eldarna som var tända igår

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning