100 gånger rutschkana

Idag har jag utan att överdriva åkt rutschkana ca 100 gånger, upp och ner, upp och ner. Tur att jag rör på mig iallafall! Tryckte nog tre mackor på melliset, var så stört hungrig... Dock fortfarande proppmätt efter tre timmar så jag tänker strax pallra mig till gymmet, funderar på om jag verkligen orkar köra ben eller om jag ska köra lite rygg och axlar? Äsch, jag får ta mig dit först och så får jag se. Är så sjukt trött men lite egentid på gymmet känns behövligt efter denna bra men rätt hektiska dag.

Måste komma in i mina jobb och träningsrutiner ordentligt, så svårt efter ett sjukuppehåll. Jobbet är det ju bara att pallra sig till men gymmet är knepigare när man kommer hem och är utmattad, kör bara kör! Det är bara att bita ihop.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning