Halsfluss 2.0

Fan vad kroppen inte orkar och halsen värker, nämner detta för min mor som råkar vara kunnig i ämnet som säger "Ja men då har halsflussen blossat upp igen, du tog ju sista antibiotikan i måndags och uppenbarligen så har inte den bitit och halsflussen kommit tillbaka". Well this is just great. När jag insåg att jag antagligen inte kommer kunna käka på några dagar så blev det lite laddning med käk så länge det går att svälja liksom. Tappade så sjukt för två veckor sedan när jag var sjuk så here we go again.

Nej men utöver det så har det varit mysiga dagar då jag inte bloggat. Igårkväll kom en underbar tjej hit och myste med té och öppen eld i uterummet, åh så uppskattat det var från min sida! Saknat dig som en tok min toker! Nej imorgon är planen att ringa in sig sjuk, känns som den mest olägliga dagen att ringa in mig sjuk... Jag ska egentligen jobba längre pga. sjukdom. Får istället pallra mig upp till lättakuten och fixa en ny sorts antibiotika och hoppas att den funkar för jag har inte råd att bli sjuk just nu. Åh så fruktansvärt bitter.
Taggar antibiotika och sjukdom

Min fina underbara rara Olivia (och jag)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning