Ett sånt där långt inlägg.

Nu kommer ett sånt där långt bildlöst inlägg som egentligen är fruktansvärt tråkigt men bara något jag behöver få ur mig i text. Till att börja med är jag i fruktansvärt dålig form, konditionen är åt helvete, dock finns musklerna kvar men de börjar bli väl gömda. Notera att detta inte är något jag mår dåligt över men det får inte gå riktigt så långt att jag behöver köpa nya jeans vilket jag inte alls behöver än så det är helt enkelt dags att pallra sig till gymmet. Gymmet idag gick ju förträffligt, körde inte riktigt fullt ös medvetslös men benen skakade rätt bra efteråt, skönt! Saknat mitt gym.

Idag på min rast trillade ett mail in där det stod att jag blivit antagen till att plugga på heltid start 14 oktober, läsa upp de jävla kurserna en efter en. Pratade med min chef direkt som inte gav mig så himla mycket till val, jag ska börja plugga igen. Får en tim-anställning istället för att hinna med högskoleprov, körkortsteori och heltidsstudier. Antagligen ska jag införskaffa ett helgjobb också, fullt ös medvetslös helt enkelt. Det bästa med det här är ju att jag kommer kunna vara på gymmet när det är tomt, sjukt att det är det mest positiva jag ser men man ska se det positiva i allt! Det här blir nog bra det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning