Nästa storm

Efter solsken kommer värsta regnet... Det där solskenet höll sig någon dag va? Max. Nedsatt rörlighet i vänster arm pga. smärta i ryggen, alltså vad in i helvete? Hoppas för allt i världen att det bara är någon underlig träningsvärk från igår men mitt förnuft säger lite annorlunda. Jag har en sned rygg, vilket jag upptäckte för knappt ett år sedan. Då antog jag bara att det var musklerna då jag gick runt och bar en tung axelväska dagarna långa vilket jag nämnde för min PT och fick rätt övningar för just det problemet. Efter det här knappa året är min vänstra axel fortfarande en bit över min högra och min vänster sida i ryggen gör förträffligt ont så misstanken att det kanske ligger något mer bakom och lurar.

Nej nu ska här inte deppas, dagen har i sig varit en vanlig arbetsdag och det blir en långpromenad på schemat ikväll istället för det hårda benpass jag planerat. Med en ond rygg vågar jag mig inte på tunga benövningar, känns bara dumt. Håller tummarna för att ryggen känns bättre imorgon så jag kan köra det där benpasset, för jag vill till gymmet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning