Lite småtrasig

Sliten? Nej vadå? Jobba heltid och köra fullt ös medvetslös när jag fortfarande går på antibiotika var kanske inte min mest briljanta idé. I veckan har jag sovit ca nio timmar per natt, duktiga jag! Trots det klarar tydligen inte min kropp en kväll med alkohol och lite sömn, dags att tagga ner och fokusera på hälsan kommande veckor för denna dag har inte varit rolig.
Vid sex imorse vaknade jag med blod i ansiktet, näsan var helt igentäppt av blod. Sedan dess har jag blött näsblod ca sex gånger, både hostar och kräks upp blod jag svalt.Vidrigt.
Var hos Gabriel en sväng nu ikväll men kände mig riktigt sänkt så jag rullade hem och ska nu krypa ner i sängen och titta på en film och hoppas på att kunna sova en lång ordentlig natt för det behöver nog jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning