Måndag Vecka 37

Måndag, nästan kry och löparspåret kallade på mig men tröttheten tog tillslut över. Planen var dans och yoga på gymmet ikväll men självfallet hade jag missat att det var möte på jobbet idag, så där satt jag fram till 19:30 och då var det redan sent att åka till gymmet. Imorgon dock, då kör vi igång igen! Ben står på schemat och jag planerar att ta det lugnt och mjukstarta innan jag kör igång högsta växeln igen. Är verkligen urtrött så jag tänkte köra ett kort stretch-yoga pass innan jag kryper till kojs men min bok, köper nya böcker innan jag ens läst ut de förra och påbörjar allt på en gång. Kan bara inte låta bli.
Gårdagens solnedgång, skulle bloggat då men det blev lite sent så jag smyger upp den nu istället!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning