Godnatt underbara du

Gymmet idag gick fint, vågade mig inte på squatsen då koncentration saknades helt så det fick bli den mer invanda benpressen som jag inte kört på länge. Benen skakade i vanlig ordning när passet var slut så det var inte bortkastad tid. Hemma bemöts jag av min underbara far som gjort hemlagade hamburgare, underbart! Därefter har jag varit ute och promenerat en lång sväng med Vanna. Nu sitter jag och förbereder mig mentalt för att borsta tänderna, det kräver en del mental styrka att resa på sig i nuläget. Börjar först 09 imorgon så jag kan minsann sova lite mer än vanligt, tänkte dock pallra mig upp och ta en promenad innan frukost, sånt där som kickar igång hjärnan på mornarna.

Tack för att du läste igenom detta meningslösa svammelinlägg, du är bäst!
Godnatt, önskar lilla jag! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning