Tre dagar

Fredagen spenderades ute i solen med Matilda, därefter blev det utgång med ett stort härligt gäng och gårdagen spenderades till störst del utslagen och bakis men på kvällskvisten pallrade jag mig iväg mot Simon och hängde där med lite härligt folk.

Idag har jag och mor min varit inne i stan och köpt skor och kläder till min student, bara betygen kvar nu då så är jag good to go! Det var supermysigt och jag är verkligen kanonnöjd.

Det var en kort sammanfattning av de tre dagarna jag inte bloggat något under, nu ska här pluggas resten av kvällen.
Solhäng på vår nästan färdigbyggda balkong

Min underbara vän #såextremtmycketkärlek

Lunch på uteserverning med Mor min

Mina nya älsklingspälsklingar

Typ kär.

Fantastisk kvalité på bild men jag är glad! 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning