Det går frammåt

Godkväll, dagen har varit fullspäckad! Startade med ett slarvigt kort styrkepass som innehöll lite biceps och bröst, sedan blev det ca 40 minuters zumba innan jag insåg att jag hade rätt brått då jag skulle möta upp Sindre i Vällingby för lite häng och däremellan hinna duscha och äta lunch så det fick bli buss hem.
Därefter blev det övningskörning, jäklar vad det går framåt nu! Siktar på körkort i September så jag har något mål utöver att ha kortet innan lillkusinen min som råkar bo i ett land långt borta som kallas Amerika där man får ta körkort vid 16 års ålder, just den biten sporrar mig ordentligt, jag är ju äldst! Inte en chans att lillan får ta körkortet före mig.

Nej nu blir det sova, är ett skönt styrkepass och ett zumbapass imorgon förmiddag jag taggar för nu, älskar att vara ledig på söndagar av just den anledningen, dubbelpass på gymmet ju!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning