Liten blir stor

Godmorgon! Dagen börjar med strålande sol så jag tänker ta mitt pick o pack och gå ut i uterummet och förmiddagsmysa. Sedan blir det gymmet, träningen har lagts lite på hyllan nu när det är så otroligt mycket jag måste göra i skolan, slutspurten är här och jag har alla mina betyg att rädda.

Vad hände egentligen med tiden, tycker inte det var länge sedan jag började första klass och var hur stolt som helst över att få börja skolan. Nu tar jag studenten om 20 dagar, knappa tre veckor att rädda hela den här terminen samt ca 3 kurser från tidigare, vad in i helvete har jag gjort egentligen? Haft en jäkla otur och bara stängt ner och sagt fuck this shit jag orkar inte längre. Nu orkar jag, har huvudvärk varenda dag av stress men kör på ändå. Idag är det 6 timmars plugg som gäller och därmed basta!!
Det lilla busfröet blev ett större busfrö

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning