Stålsätter mig

Skrotar min gamla planering, vem lägger en vilodag på en måndag? Pucko Moa... Då kommer man inte igång på tisdagen heller. Nu har jag lagt ihop ett schema för denna och kommande vecka, det är ca 7 skoldagar kvar och alla (jag menar verkligen alla) betyg ska räddas så det finns ett pluggschema och ett träningsschema som ska följas till punkt och pricka, vad gör vi? nu jävlar kör vi!

Schemat är tajt, det handlar om att lyckas skriva ca 6 A4 om dagen varje dag samt läsa en hel bok som jag ska låna om nu idag, antagligen ca tre prov och några redovisningar som visserligen är färdiga men de ska göras också. Nej jag ber om ursäkt för mina humörsvängningar kommande dagar, detta kommer bli sjukt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning