Glädje på riktigt

Kan knappt lyfta armarna, så ska det kännas efter ett bra pass! Mitt hopp var att det skulle vara relativt tomt på gymmet vid halv tre men självfallet är "macho" grabbarna där vid vikterna, jag tog det lilla mod jag hade och ställde mig vid dem med mina ändå rätt tunga vikter och körde järnet. Triceps är ju det absolut tråkigaste som finns att träna vilket har resulterat i att jag halkat rätt mycket efter just där och idag tränade jag triceps för första gången på ca två månader, ordentlig skärpning på den fronten nu Moa! Annars gick det galant, rygg och axlar stod också schemat och när jag inte lyfte vikter stod jag seriöst och dansade smått av glädje, så uppriktigt glad just nu, jag bara ler.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning