Svensk sommar

Gårdagen var supermysig, härligt folk, värme, god mat och glädje! Idag käkades det brunch på Frandis och sedan bar det tillbaka till mig för att städa huset, därefter blev det bad och sedan balkonghäng resten av dagen. Man har verkligen legat helt utslagen av värme idag, helt otroligt vad sommaren har kommer med storstorm men jag klagar verkligen inte på att slappa i bikini på balkongen med en islatte halva dagen.

Ikväll blir det ett ordentligt pluggmarathon med Matilda, laddat upp med pringles, celcius, kaffe och vindruvor, nu kör vi järnet! Nu ska jag ta mig en dusch och sedan sova en liten stund så jag orkar med natten.
Dessa vapen har använts flitigt

Spritkorgen ;)

Sol och bad, som en sommardag ska va!



Dagens höjdpunkt, islatte <3 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning