En sommarkväll

Dom andra spelar fotboll och jag tittar på, till att börja med avskyr jag fotboll och för det andra började mitt knä värka i förra veckan så att riskera något såhär innan sommaren och studenten verkar otroligt dumt. Men det är faktiskt såhär sommarkvällar ska vara trots allt, nästa gång får jag rycka upp mig och vara med, det har faktiskt varit kul att spela fotboll med klassen även om jag verkligen är dålig på det.

Blev ingen träning idag heller, tanken var att va på gymmet nu och köra ett biceps/axel/bröst pass men jag kom på att det brukar vara smockat vid vikterna den här tiden så jag hoppade det idag, får köra det passet imorgon istället helt enkelt.

Imorgon blir det upp och hoppa halv fem, och sen är det skiva på kvällen/natten, däremellan ska jag träna och plugga, sova kan jag väl göra när jag är död?



L

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning