Sommarregn

Väl på gymmet fick jag skuldkänslor för att jag inte pluggade så jag vände på klacken och promenerade hem i regnet förbi biblioteket och lånade boken jag måste läsa för att rädda svenska betyget. Älskar verkligen regn, speciellt när det inte alls är kallt ute, sommarregn är så underbart.

Nu har jag suttit och skrivit uppsats i 1,5 timme och fler timmar ska det bli! Ikväll ska skiten bli klar, tänkte hänga på gymmet mellan 22-23, tar cykeln för att vinna tid hemma vid mitt Word-dokument. Förhoppningsvis har jag skrivit klart innan midnatt så jag får sova några timmar, tänkte i princip leva på koffein denna vecka för sova många timmar finns det inte någon tid för.
Njuter av sommarregnet
I uterummet är där jag hänger numera, mysmusik i högtalarna, mysig filt, te och kaffe, en soffa, en dator och en tjej som desperat försöker tejpa ihop sina betyg två veckor innan hon tar studenten. Kommer nästan sova här ute, skulle inte förvåna mig om det hände, imorgon blir det en kaffetermos och picknickkorg som åker med ner hit. Tror jag bosätter mig här.
PluggMODE

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning