Struktur

Fredagmorgon, har helt för mig att jag är ledig idag, inte hört något annat så det får bli så. Annars är det träning som gäller idag, satt i ca två timmar igårkväll och pusslade ihop ett fungerande träningsschema där jag satt in de "tråkiga" muskelgrupperna i samma pass som de roligare och hoppas på mer motivation på det sättet. Det blev inte så himla stor skillnad på det jag kört tidigare men några förbättringar, någon ny övning och en jäkla massa struktur på passen.

Nu blir det kaffedrickande och lite serietittande innan jag tar mig en promenad till Ica, därefter blir det studier och sedan gymmet efter lunch och sedan lite mer studier, måste få struktur på min vardag igen.
De trötta ögonen får ni slippa. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning