17 år i staden där jag växte upp och så, märker du hur fort det går?

Jag är trött, har huvudvärk och inget att ångra. Som det ska vara efter en bra lördagkväll/natt.
Vi stack runt tio igår och kom hem vid fyra imorse, men det var trevligt och jag behövde inte tio dagar med hårdträning för att veta vad jag vill, det räckte med lite sprit. Nu kan jag sova gott om natten, träna i normala mängder och skita i allt för jag åker snart så inget spelar någon roll längre.
När jag pratar om resan låter det som att jag ska vara borta i flera månader, så är inte fallet jag är borta i 2,5 vecka. Men det är mitt sätt att släppa taget, att vara på en annan kontinent känns rätt frånvarande faktiskt och allt är vad man gör det till, eller hur?
Nu ska jag iväg och shoppa med mamma, små nödvändigheter och ett par mysgosibrallor till mig och finkläder till mammsen, gissar att vi ska fixa present till bästis också, så vi lär bli borta ett tag... Knepigt det där att allt händer på samma gång.
Tjingeling!

Favorit brudarna

Något sliten men söt endå

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning