Himlen är blå och havet lika så

Nu är pengarna snart slut, men shoppingen är ju rätt bra måste jag säga.
Igår kväll var vi på stranden och spelade volleyboll, drack öl och cider och hade det allmänt trevligt med några andra familjer. Självfallet spelade jag inte volleyboll då jag bara skulle förstöra för mitt lag så jag fotade och drack cider istället, lika mysigt det.
Idag hängde vi en stund hos några familjevänner och även där dracks det öl i värmen, eller det var någon frukt och bär öl, men den var då jäkligt god. Sedan har jag bara hängt i gallerian och shoppat lite för mycket, men är man i Kalifornien så är man, jag är i varje fall ruggigt nöjd med dagen och förhoppningsvis pallrar jag mig ut och springer lite senare också, vi får la se hur mina knän känns.

Tjingeling!









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Som en karusell fast det är en stol

50 år och förlovning